Åh, ännu en helty kanon dag! Kan det blir skönare? Joo, det kan det nog..

Yeah, började dagen med att solen strålar in genom fönster. Jag älskar att min lägenhet har morgonsol! Det gör att sådanna som vi morgontrötta blir lite piggare och får lite lättare att gå upp :) Man får lixom energi av sol fan! :)

Började dagen med en spårvagnstur ner till NFK och hjälpte Nath. och Zamba.. det gick kalas, lite synd på dom där felen man ska behöva få.. men en 9 plats i första klassen (8 fel men 47p i stilbedömningen) och 8 fel i 1 metern, men som sagt tredje meters tävlingen.. ochdet va ju det där med avstånd ;) Det är ju det som är det läskiga med hoppningen. Kommer man fel på hindret, jaa då kan det gå hur fan som hellst, haha. Det är tryggare med dressyr. Fan vad jag vill rida nu! ÅH! :( Jag vill ha tillbaka det, so bad!

Sen kom af Ludde och Soffy så vi umgicks lite, det blev minigolf med mig som vinnare såklart ;) Helt sjukt bra gick det, två banor med fyra slag resten treor eller tvåor och en etta på sista banan. Kändes bra! Sen blev det hem och grilla korv på engångsgrill, men det va gott och lagom mys det med, heja lagad mat! Sen drog Soffy hem så Ludde och jag drog ut och leta lite lekplatser men gav upp och gick hem och spela SuperNintendo istället.

Nu sitter jag nyduschad, ny äten och ska fixa med min tavla och sen tänker jag nog krama om kudden. Känns skönt att ha fått lite färg i ansiktet och på axlarna idag! Imorgon ska jag fan lämna henkes saker!! Dåligt Maria, dåligt men jag orkade verkligen inte idag.. :( Sen tänkte jag försöka hinna med att kolla på Ludde när dom spelar fotboll annars är det fan dags att mina grabbar börjar skruva i min lägenhet! ;)

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0