äntligen!



Yes, nu ska skolan äntligen vara klar! Visst jag har ett "litet" arbete med redovisning i guideform kvar ;) Men jag tror jag klarar det på över en vecka faktiskt! Så nu har jag lagt huvudet på kudden och tänker bara ge upp för idag :) Imorgon hoppas jag på fint väder, af inget regn!

Var ju även som sagt ute hos mamma förut med och fy fan då kom ju den hemska sanningen fram på vågen. Så nu börjar dieten igen; vatten till allt och lyxa till det med Oboy på lördagar. Måste komma igång med träningen nu om foten vill, annars blir jag tokig. Hur ska jag då kunna tränas upp till tjej milen i Stockholm?

Lite mys maraton här just nu annars för att lugna nerverna;
- - -
So hold my hand
and never let me go
- - -
There was only you and me
we where young and wild and free
- - -
When I was young
I never needed anyone
All by my self
- - -

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0