Blä, ånger och bara skit nästan!

Ja usch idag är Maria inte på topp alltså. Vart sådär jobbigt igår igen. Fan alltså. Vill inte, orka att man inte ska kunna kolla på en film jävel ens :P Nej dags att börja tänka på annat, svårt.. Vaknade dock lite gladare :)

Dagen som sådan har varit rätt effektiv som vanligt när jag får vara med och bestämma ;) Började med en shopping tur och fyllde typ upp hemmet med lite behövliga tvättmedel, platspåsar, skafferisaker m.m. Så nu finns det gott om sådant också. Kom dock hem till en hall som såg precis ut som det gjorde när jag flyttade in, mig gör det inte så mycket för jag gillar klinkersena, men det var ju sagt att jag skulle få nytt golv till idag?! Trött man blir på det här. Men en bra sak är att jag af har fått min spis nu :) Så jag har "bränt in" plattorna nu och tar väl ugnen senare eller imorgon. Ska ju bakas muffins på fredag! :)

Mat hos mamma blev det med; Torsk och ägg sås! Mumma!! Så gott som man vet inte vart man ska ta vägen riktigt, och som tur va fick jag med mig lite hem också. Så det blir en god matlåda. Har hunnit med att tvätta och plocka en massa här hemma så nu börjar det likna något! Äntligen, en matta, rullgardin och lite lister sen börjar det väl vilka något.

Nu blir jag lite små nervös men jag hoppas det bara är jag som är som jag är. Vill ju bara så himla gärna! Nu blir det plugga som en tok om Uppland och sen är det dags för mat i nya micron som är snygg som få, INTE! Men den funkar och det är väl det som är huvudsaken. Fan vad sugen jag är på macka till kvällsmat, kanske skulle tänka om?

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0