Flyttad halvt..

Jag har flyttat så många gånger i mitt liv och det har då alltid varit kul. Men den här gången var det fan inte det..? Hur kan det komma sig? Man kan ju undra om det har med skicket att göra.. Såhär: Jag står på kontraktet som from 1 maj 2010. Men flyttar först in den 17 maj då min lägenhet ska få nya tapeter, ny spis och fixat klinkersen i hallen, YES! Då flyttar man ju gladeligen in en halv månad senare. Dock vart jag inte lite glad i måndags när vi vred om nyckeln och gick in i vad vi förväntade oss vara en "uppfräschad" lägenhet, INTE ETT SKIT VAR GJORT!  Nehe, in med hälften av möblerna och in med dom i mitten, kolla lite på tvättstugan och sen fick man åka därifrån igen. Går inte att laga mat i äckel spisen och målarna är där och tapetserar idag.. Så ikväll.. då, ska jag flytta in på riktigt. Har våldgästat nu ett tag, börjar kännas som jag våldgästar alla :p
Men igår plockade jag af iordning i klädkammaren, lite köket och lite duschen.. Så idag blir det mestadels plocka i rummet och fundera ut vart min dongel är så jag kan få igång internet, vad ska man annars göra ikväll. Plugga? ;) Igår jobba jag på Willys och fick tiderna för sommaren, så det blir inget Falsterbo för min del i år :( Jobbar 7 av 9 dagar den veckan, typiskt. Så vi får hoppas på att Strömsholm ger mig sol och lycka istället! :) Och att Björn lär mig köra båten och att någon vill ut och paddla med mig i sommar och åka och bada jämt! Även om jag är en badkruka, och gå på utebio på filmer som är kassa men så underbart att vara ute, grilla med vännerna, bara åka en dag till någon stad på tu man hand.. Åh jag längtar till sommaren nu! :) Give!!

Lady Gaga - Speechles
så jävla bra!

Juste, mitt kylskåp ser ut som det bor en karl hemma hos mig, lite frukost och sprit!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0