fredag morgon, solen lyser in i fönstret och Maria är vaken innan 07.00!!

Yes! Morning bitches! What's up? :)
Ligger i rummet och solen lyser så underbart in trotts alla filtar som hänger över fönstren. Idag blir det nog till att ev köpa en rullgardin hoppas jag. Eller nej det kan jag tydligen inte. för som vanligt så har jag inte fått pengar på mitt konto.. SUCK! I fortsättningen ska jag ha "lön" INNAN jag jobbar..

Men en tripp till Linköping blir det nog allafall. Mot soffy och Diesel, gå ut och gå långpromenad, IKEA, och bara en massa annat hoppas jag på.. Sen på em blir det att åka till pappa och slänga in dom sista sakerna i ett släp så ska det äntligen bli lite ordning här! Hoppas herrarna som ska se till att min spis kommer på plats idag ser till att den kommer på plats idag för annars går jag nog i taket! Är så trött på att behöva vänta nu! Vill bara att det ska bli klart!! :) Nej jag kan inte vara arg nu, vädret är för fint för det! Åh, som jag sa igår, idag blir det kort kort och INGA byxor! :) kanske ett par kortare leggins, men jag hade tänkt ha min favvo från förra året om det går idag :) så ge mig värme.. Nej fy vad jag yrar..  Kanske skulle sluta äta all chokladen här vid sängen till frukost och gå upp och duscha, käka riktig frukost och sen packa bilen full med kartonger och åka till linköping? :)

Nu går tom Svarta damen ner i magen, fyy.. Inte gott.



Morning bitches, morning! <3

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0