I want to be a billionaire so fucking bad



Den här låten gick om och om och om igen i mitt huvud på morgonen på jobbet nu. Så himla bra! :) Dessutom kommer man på sig själv att gå och små sjunga lite på den.. haha. Jobbet gick för övrigt bra, kändes skönt att ha ett eget kort så man kan ta sig in och ut själv utan att behöva be om hjälp.

Nu sitter jag och har precis ätit mat.. Och om ca en timme kommer Soffy och Tobias och hämtar upp mig så ska vi åka ut till mamma och Björn och fira lite mors dag. Det blir skön kväll med grill och chill ;)

Sen när jag kommer hem ikväll så blir det till att skriva ihop det sista på arbetena som ska vara klara imorgon sen ska det bara vara att skriva ut dom på datorn i skolan. Så det lär bli en lång lång natt. Men det är ju rätt sätt att underhålla hjärnan på när man har svårt att sova! Att jag ska vara så jävla rädd av mig, fjantigt! Nu borde jag väl nästan ha vant mig, men inte..

Nej nu måste jag fortsätta med pluggandet. Om det ska bli något G över huvudtaget!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0