måndags kvällen börjar krypa sig på..

Dagen som sådan har varit lugn och inte speciellt händelserik.. Började morgonen med kanon frukost. :) Sen ut och stekte lite på gräsmattan. Skapligt skönt med sommar igen, men fy vad tråkigt det är att ligga och sola själv! Men jag tror nog allt att jag har fått lite färg de har två senaste dagarna.. eller så är det min brun utan sol smörja som börjar ge resultat. (y)

Nu ska ja snart åka ner och lämna tillbaka den där jävla rullgardinen som jag köpte, har ju som vanligt lyckats mäta fel, så det blev typ tio cm för lite rullgardin.. Typiskt Maria!! Så det blir liten runda där, och så ska jag ju lämna Henkes saker äntligen, stackarn :P

Kom på att jag måste få ut allt från hallen sen innan jag går till skolan imorgon med, för imorgon ska golvet ut i hallen och in med nytt! Trist att det blir en platsmatta men men..

Nej nu måste jag åka! Dom stänger ju 19.00! Ska fan köpa ett lås då så det bara är att slänga upp sakerna på vinden själv sen.. :/ Ibland är det så tråkigt att bo själv..

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0