mindre än en vecka kvar nu..

Det är helt underbart att vakna och se att solen lyser!! Man kan nästan inte få en bättre start på dagen! Tyvärr får man ju inte spendera dagarna ute än.. Jag har blivit bortskämd med det de senaste tre åren.. Skulle vara skönt och bara ha ett jobb att gå till och kunna ta ledig någon dag då och då, men man kan inte få allt..

La in lite skit på blocket förut med så hoppas skiten blir sålt så jag slipper bära med allt när det ska flyttas, vilket för övrigt bara är om en vecka! Har fixat med texten till väggen men så det blir att åka till bygghandeln och köpa en liten brädbit och smacka upp den på :) Tror det blir bra det.

Satt och letade lite bilder förut och hittade lite gamla fina bilder som jag kände för att dela med mig av; :)






Nehe, om man skulle ta tag i propparna och skriva lite på dom. Pappa lagar någon mat som inte luktar alls gott.. Fy.. typ, stekta, kokta tomater med något skit på.. blä. luktar inte alls gott. Ska blir spännande och se vad det blir bara.

Sista veckan på praktiken nu, fredag blir sista dagen. Och på torsdag är jag ledig :D Helgen blir stallet lördag plus söndag och på måndag går flyttlasset! :) Tisdag börjar skolan men Maria ska jobba Willys :) så lite chash där. Nu ska vi tydligen äta.. Hua, jag vet inte vad jag förväntar mig. Men värre än kokta stekta tomater kan det nog inte bli!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0