Redovisning och sen är det fan nästan klart! UNDERBART!

Idag har jag fan varit duktig! Heja mig som är klar med arbetena nu, har gått guidade turen och lyckats få upp lampor, diskat och meckat TV. Dessutom har jag hunnit med att äta hos farmor och farfar och där vart det Cheescake med jordgubbar och grädde till efterätt. MUMS!

Dock går dagarna lite sakt just nu.. vill komma igång med mitt ridande igen. Vill ha ett jobb och så en sak till, men det kan man inte skynd på, så det får komma som det kommer ;) hahaha.. Men jag kollade lite på annonser förut och har väl hittat två som jag ska skicka iväg mail till imorgon kväll tänkte jag. Just nu måste jag göra klart min redovisning på Uppland som jag inte ens har mailat in. :P Har fortfarande två timmar på mig lite drygt. Varför skicka in i onödigt tidigt lixom? Den blev rätt bra till slut, vill bara skicka in den nu, kunde ha gjort så mycket bättre men just nu vill jag bara ha lov och jobba och sola och bada hela dagarna och inte behöva göra läxor och uppsatser!



Nej nu ska jag ta på mig skorna och gå över mitt icke befintliga hall golv till badrummet och göra mig klar inför natten. sen på med skorna och in i v-rummet igen och slagga.

Och jag är sååå sugen på något sött nu ska ni veta. Det bara vattnas i munnen. Men när man är över 60 kilo (60,1 kg) då är det inte OK att äta godis till mellan mål och kvällssnacks längre! Blä.. Så man blir deppig fan. FOTENS FEL ALLT! ;) Humörsvängningar.nu eller mariasvammlarsådantsåhonbordegåochsova.nu

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0