Sådär långsam igen..

Sådär som bara jag kan vara/bli. En vecka och fem dagar sedan jag bloggade sist. Fy alltså. Men vad ska man skriva om, händer inte så mycket annat än att jag går till praktiken nio timmar måndag-fredag och är i stallet hela helgerna.. och ibland kvällarna med. Hur ska man orka med att ha häst sen när man jobbar? Jag bara undrar :p

Helgen som varit har än så länge varit kanon och jag tror den slutar så med. Har haft stallet alla pass utom det som är just nu, så lite trött på stallet faktiskt, skönt att jag inte ska ha ett enda stallpass på hela nästa vecka! Men jag kommer säkert få något pass eller åka dit ändå. möte+SRS dag+lagtävling på NFK på söndag. Måste bjuda på en bild från Valborg på mina "vackra" kläder.. Det är ju som det stod under bilden "inte lätt att vara stalltjej". Hade varit och fodrat ca 5 min innan bilden togs :P

Nu ska jag bara svira om lite, sen ska jag åka och lämna tillbaka Sune katt :/ Lite tråkigt men jag hoppas ajg vaknar utan ögonrinn och snor imorgon då. Och vilket jävla underbart väder! Jag älskar sommar!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0