Take it take it, love me love me!

Onsdag och lilllördag blev en hemmadag för Maria. Somnade igår med en tendens till mag ont och morgonen var inte rolig. NU har tabletten börjat värka så man kan bli som en människa igen :P Så jag ska väl fösöka ta mig upp ur sängen snart, har bara varit uppe och hämtat tablett och telefon imorse.

Foten känns mycket bättre idag! Så ska försöka ta mig till stan sen utan kryckorna. Det ska nog gå bra men sakta! :p Har jordens träningsvärk i armarna idag af efter allt hoppande igår. Fast lite härligt är det allt ;)

Dagen idag blir lite "fixar dags" tema på. Det ska bli städning, tvättning, och diskning, dessutom blir det inpackning, ev fotvård osv. Jag har fixat intrenet till lägenheten och blev bjuden på inträdesavgiften efterom jag har vairt kund tidigare,det ni! Sen ska jag kolla upp elen, och eventuellt beställa min lilla tapetsak. Till slut blir det att skriva på mitt arbete både rapporten och Hotelluppgiften, samt åka och handla lite saker som kan vara bra att ha, te.x. FRUKOST!

Nej om man ska ta tag i dagen? Jag älskar för övrigt det underbart fina vädret! Vill bara kuna gå ut och sola på balkongen nu medans man ha en? Ja jag kanske skulle sitta där och plugga? :)

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0