tvivel, tvivel och åter tvivel..

SOOOL! Jajamen idag gott folk har solen lyst över min del av staden allafall! Och då kan inte Maria vara annat är glad.. :) En riktigt vädret-sty-mitt-humör-människa är vad jag är! Så när solen är framme är Maria glad, logiskt.

I övrigt har dagen bjudit mig på endel bra och en del mindre bra saker.. Allt kommer inte att tas upp här
så mycket kan vi väl säga. Men allt, eller det mesta är packat.. bara de där sista sakerna som man inte tycker är så många som helt plötsligt blir en milijon saker. Men imorgon ska jag nog få ihop det mesta har jag tänkt. Tvätten är ren så den är bara att hänga upp sen när jag kommer fram. jag har även snokat fram lite bilder till tavlan som jag nog kommr att få utöka med en massa små tavlor :P

En hel del av förmiddagen tillbringades på balkongen med. Sune vågade sig nästan ut men så fort någon sa minsta lilla så for han in fort som fan och vågade sig inte ut på fem minuter. Söt kissen då :) Så där satt jag och pluggade ett tag på förmiddagen innan jag drog till stallet och jobba. Där imellan vart det också plugg så nu, heja Maria.. är jag klar med kladden till Hotell uppgiften och har påbörjat och blir nog klar ikväll med praktik uppgiften med. Så sen är det bara landskapet kvar.. oj oj, säger bara som fröken sa.. skulle ha börjat tidigare!

Imorgon blir det sovmorgon, och sen sista packningen, sen ska jag åka och lämna hem sune igen.. :( Och efter det blir det stallet igen. Sen hoppas jag på en lugn och skön kväll så jag kan ladda batterierna inför måndagen. Usch, synd bara att alla som är skylldig mig pengar inte kan skämmas tillräckligt och ge mig mina pengar utan att jag ska behöva tjata. Sådär kul när det är tredje gången och andra gången på samma vecka? Känns ju sådär att hjälpa till i framtiden..

Nej nu blir det sängen som bara har en kudde kvar nu :(


over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0