Underbara dag, tackar dig!

HAHA! Jaa men det är fan sant. Idag har varit en sådan underbar dag! Jag har hunnit med en massa utan att direkt stressa :)

Började dagen med att vakna innan sju så det blev sista avsnittet av Anna Anka söker assistent :) Sen in i duschen och göra sig iordning och jaa, det va tillräckligt varmt för min favvo! :) Så på med den "lilla svarta". Gick till centrum och tog ut pengar, lastade in några kartonger till Soffy i Asta och sen for jag iväg mot Linköping runt halv tio.

Väl framme gick vi en prommenad med Diesel, sen in och bara lämna honom och på dirren till IKEA. Köpte inget direkt eftersom jag inte fått mina pengar :( Hem igen och käka mat.. Soffy storlaga torttisar med carrasås :) GOTT! Sen tog vi med oss D ut på en lång prommenad ner till City och käka glass på Gyllene Gripen, gott och så j* härligt väder!! Massa massa plus för det underbara vädret idag!

Sen hem igen och chilla lite, sen mot pappa och lasta lastbilen med sista sakerna.. han ändå lite saker kvar men det är bara vindsaker det.. Så inget mer som ska in nere i lägenheten af. Så imorgon hoppas jag på skruv hjälp!

Först blir det dock hästtävling med Nathanlie och Zamba.. NFK, hoppas på fin väder så man kan få lite färg. Funderar på om jag ska ta jeans trekvarts eller shorts. Får se imorgon.. Linne blir det af! Men nu blir det sova! Är så trött så trött. God natt på er!

over and out
Maria

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tack för idag! :D

2010-05-22 @ 19:17:33
URL: http://nathaliesaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0