utgång, horse show, jobb och födelsedag!

Jo så ser Marias helg ut.. Fredag utgång.. det inflyttningsfesten som skulle fylla min lilla etta blev en lugn förfest med bara Eric, jag, Soffy, Tobias och Diesel. Inget superdrag direkt. Men det gick ju sen med. Kalas kul ute och vi var duktiga och gick hela vägen hem! :) Spara pengar, jajamen ;) Nej men det är faktiskt väldigt skönt att gå hem, gå av sig den där värsta ruset innan man somnar..

Upp tidigt idag med, mot Norrköping Horse Show. Smarta Maria trotsade vädret och drog på sig ett par shorts och skulle ut och bränna vita bena lite. Men nej då ska det blir regn och svinkallt! Tur jag hade med mig en tjock tröja och jacka af.. men oj vad mina ben frös! Så det fick bli till att ge upp och åka hem istället. Så nu sitter jag in soffan hemma och försöker få upp lite värme och ladda om inför kvällen. Kalas för pappa som fyller 45 år! Vi ska ut och äta och kanske hitta på ngt efteråt. Beror på hur pigg man är :P



Imorgon blir det jobb 9-13 och sen ut till mamma och fira mors dag. Sen jävlar måste jag hem och plugga järnet alltså! Två stora arbeten som ska vara klara som jag inte ens är nära klar med!! Illa illa!

Nu måste jag svira om!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0