Anna P

Måste bara säga att dagen igår va helt underbar. Började med sovmorgon som vanligt, sedan fick sig hemmet än rejäl omgång! Efter det vart det jobbet en snabbis och sen till Soffy och lämna av Cola. Och hur underbart är det inte att komma till stallet, känna att man har all tid i världen och kan ta hand om hästen hur länge man vill? Stall livet är underbart! Blev ingen ridning igår då det blåste halv storm, men jag tog longerlinan istället och drog några varv i padocken. Jag säger bara vilken underbar häst! Jag använde inte piskan en enda gång, behövde knappt hålla i linan, allt jag behövde använda var rösten och hon lyssnade perfekt. Så kul! :) Tog några extra drag med borsten idag och det gillade både hon och jag. Jag älskar hästar!



over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0