Corren

Vaknade upp och kom ut till vad som skulle bli ett "snökaos" vad alla kan överdriva bra :p Var mysigt af att gå till bilen med vantar mössa och se flingorna falla i tystnaden.. :) Sen spårade allt ur när övriga staden vaknade ;) Jobbet gick bra, trots lite varor men nu har jag halkat efter igen vad gäller matlådor och framför allt salladen! Usch Maria!! Får bli bättring igen..



Idag gick även min nya bil igenom besiktningen och det med blankt papper (precis som Astas senaste besiktningar) så nu ska den bara föras in i trafik, fixade försäkring förut, sen ska Asta säljas så är det dags för Corren att ta mig från plats till plats..

Imorgon är jag ledig och hoppas på mild väder så man kan rida! Jävla skit väder, fast det är mysigt att åka till stallet och bara vara också, men jag är lite ridsugen faktiskt.. Blev ju inget förra veckan alls, storm onsdag och stenhårt i backen i söndags..

Nu ska vi göra lite trixs sen kolla på TV och krypa ner i den mysiga varma icke-blåsiga-snöoväders-sängen

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0