En ledig fredag

Helt kanon och vakna upp precis när man vill och bara känna att man kan stänga av larmet och sedan sova vidare :p Blev dock till att gå upp och åka till jobbet och ta en fika med grabbarna. Alltid lika trevligt det, kanske är därför man inte kan hålla sig därifrån :)

Nu sitter jag med Ludde och väntar på att Björn ska komma.. vi har byggt pepparkakshus och nu sitter vi och kollar på Barnkanalen, tur att det finns det bland mina enstaka kanaler! ;)

Ikväll ska jag köra på mamma som är på julfest med jobbet och om inte annat gå på Idolmys med gänget.. Imorgon blir det till att jobba, ihop med Håkan som sagt.. Love! Sen blir det till att bara ta helg och ha det skönt. Det enda som är inplanerat är en ridtur på söndag, men tänkte jag skulle få med mig syster ut på stan och hitta något att ha på sig till lördag nästa vecka!

Nej nu ska vi kolla vidare på TV och jag ska börja fundera på vad jag ska äta.. Har ju inte ens blivit ngn lunch idag!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0