helger <3

Efter att ha mått hemskt torsdag och början på fredag med någon sorts feber liknande symtom blev det fredagsmys med gänget igår och som vanligt så klarar sig Olle vidare. Jag tror det kommer bli Olle, Jay och Linnea som blir topp tre, men jag tror inte han vinner tyvärr :/ Det blir nog Linnea.. Fast Jay har många fans där ute!
Spenderade natten hos Nattis ihop med Cola, Sindy och lille Charles :) Trevligt men vi åt nog något som körde igång våra magar rejält kan vi säga.. haha!

Upp fem imorse, som vilken dag som helst ;) ut och lasta häst och tillbehör och därefter styrde vi mot Mjölby. Zamba har blivit så fin så fin, och det gick bra idag. Dock fick dom dåligt betalat för LA programmet, för det såg bättre ut! Men oj så trevligt det är att bara åka ut och köra bara vi unga nu.. Det är fett kul! Snacka om att mina egna tävlingsnerver kom igång idag. Men jag ska nog ut och tävla jag med sen, det kommer :)

Nu ska vi sova efter en delikat kvällsmat i form av potatis och lax, jävligt gott blev det faktiskt :) Imorgon blir det Biltema, stallet och fotboll på det, sista omgången av årets allsvenska och då blire Åtvid - AIK som ska gästas, hoppas jag kan hålla mina ord och gester i schack!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0