Inlägget saknar rubrik

Hur kan man sova en hel natt när man på kvällen innan råkar somna klockan fem och sova till åtta, nio? Haha, när jag vaknade trodde jag klockan var åtta på morgonen.. haha. Vart lite smått speedad men jag somnade gott af och har sovit hela natten :)

Idag blir det fasen till att diska och göra i ordning här hemma. Tror jag ska åka ner på jobbet och hämta hem lite papper som jag glömt kvar, köpa lite julblommor, och så ska det bli hundmat på Grissly. Och som vanligt är det tvätt som gäller under förmiddagen, och eftermiddagen är vikt till stallet. Dock vet i fasen hur det ska bli med ridningen, vad man tycker synd om er som inte har tillgång till ridhus (inte vi heller just nu) det går ju inte att hålla igång eller rida ordentligt nu när vädret är som det är!

Igår bestämde sig håkan förresten för att göra en snöängel på jobbet, hur underbart kan man inte bli? haha


-------------------------------
It's the forbidden part that is exciting
Jag vill vara nära men inte för nära
Tankarna går runt dig, dig, dig
Du tar fram dom gömda känslorna inom mig
Får mig att tro igen.. Vill du med?

-------------------------------

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0