Lördag

Hej och hå vilken kalas kväll det blev! :) Började dagen med ett extra pass på frukten åt lille Jocke, och oj som man fick jobba på slutet, men fick lite hjälp av Danne så det gick ju kanon. Sen blev det en fika på Lindahls. Hem och duscha och fixa lite, lämna Cola hos pappa och styrde mot Nattis och sedan Felicia.

Bussen in vid tio, minikö, perfekt och sedan drog det igång och vilket drag det blev! Oj oj oj tjejer. Vi körde järnet och hade kul, men till slut blev det så sjukt mycket folk så jag drog med mig Nattis till VK och mötte upp Jocke, och trotts 23 kom vi glatt in :) Hann även med en varsin burgare på McD. Natten spenderades i Söderköping :)

Idag blev det en lång skön sovmorgon (ovanligt att jag sover så länge) nu har jag precis tryckt i mig lite pizza och snart blir det en tur till stallet. Sen ska vi bara hem och ta det lugnt.

Tack tjejer för en kanon kväll!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0