ombyggnation

först och främst måste jag ju få rätta mig i det förra inlägget. Det är ju en Opel Corsa och inte Astra :P Så just nu lutar det åt Corren..

Idag har det varit fullt upp på jobbet. Vi har byggt om hela frukten och det tog tid kan jag säga. Men kul och lärorikt. Dessutom blev det faktiskt ganska bra :) Så det är ju roligt! Blir till att fortsätta imorgon då vi inte riktigt hann klart med allt som skulle göras. Efter jobbet blev det en tur till farfar, vi körde "Corren" till verkstaden så den ska bli iordning nu så jag ska kunna byta, fast det tar lite emot. jag gillar ju Asta!



och mamma har varit och fyndat en ny jacka åt mig plus ett par nya löpskor, så nu ska det lindas fötter och komma igång med löpningen :)

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0