V. 47

Måndag - jobb och inget mer!
Tisdag - jobb, hämta Ludde på frita
Onsdag - ledig, tvätt städ, stallet
Torsdag - jobb långdag
Fredag - ledig, storstäda
Lördag - jobba, hem och julpynta
Söndag - ledig, adventsmys med mitt hjärta

Skön och lugn vecka med inget speciellt inplanerat, brukar ju dock ändras. Lille Cola haltar på tre ben och är lite varm i tassen. Ska avvakta till imorgon och om det inte är bättre ska jag ringa vet och se vad de säger.. Lille mannen då..

Har ju som sagt bytt dag med Lina imorgon så jag är ledig på fredag istället, så imorgon bitti ska vi ge oss ut en hel kvart tidigare så jag hinner hämta upp Jocke innan jobbet. Tänk så snäll man kan vara, vet ju själv hur pissigt det är att åka buss så kan man ska man erbjuda sig :) Därför blir det till att sova nu, börjar bli lite sent för Maria nu.

over and out
Maria

Kommentarer
Postat av: nathalie

haltar han på 3 ben?? menar du inte ett? hehe. vad har han gjort dårå? :(

2010-11-23 @ 14:22:57
URL: http://nathaliesaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0