Willy's arbetare söker man

Wohooo, fy faan vad halt det är ute kan jag tala om! Haha, infarten till stallet var som en isbana.. jag åkte förbi! hahaha, då måste ha sett riktigt kul ut.. Åkte sakta sakta, bromsade och bara gled förbi, backade och körde om möjligt ännu saktare in på vägen..  Men ni som kör lastbil på motorvägen, skit på er! (dom kör ju som idioter)

Cola har varit en riktig stallhund idag, varit med hela tiden där inne. Mycket roligare än att sitta ute i bilen :) Han var så duktig och låg fint på täcket/jackan när jag borstade och precis innan vi skulle gå så vågade han sig tom på att nosa på Anna.. fast bara på halsen för huvudet var för läskigt :p Dock var han framme och luktade på Freja i boxen bredvid och då fick sig matte ett nyp i ansiktet när Freja blåste tillbaka på Cola. :p Börjar ju bli en riktig liten stallhund det där.

Nu ska jag slänga mig in i en varm dusch och sen ska det tar kväll kan jag säga.. Blir kvällsmat med popcorn efter det till kvällens hela TV tablå.. Mycket trevlig avslutning på en ledig dag. Imorgon kör vi långdag, ledig på fredag och jobbar lördag med Håkan! :D Äntligen!!

Nu kommer mina grannar uppför trappen.. går inte att ta miste på vilka det är heller.. småglin ;)

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0