avklarat

En hel ledig helg har gått förbi.. Igår var det IKEA och IKANO huset med syster och mamma, mycket trevligt och jag kom hem med ett par nya örhängen, fler ramar, nya skålar, krokar och en ny byrå! En ny "hatthylla" inhandlades på ÖB och nu är halva hallen avklarad! Bara pappsen som ska komma hit och hjälpa mig att skruva upp på väggen (skulle klara det själv men jag har ingen borrmaskin faktiskt). En match med Luddes innebandy lag hann vi även med att titta på innan det bar av hem till stan igen för en lugn och skön kväll.

Idag har vi varit på hundkurs i världens ruskväder! Usch så det regnade! Tränade spår i skogen i ca tre timmar, måttligt roande, kom fram till att man jobbade nog ca 20 min var, resten var till att titta på alla andra.. och hunden fick snällt vänta i bilen, där lyckades ju Cola kalasa på allt gott vi skulle äta hos pappa, den busen. Men dessutom fick vi inte visa upp våra cirkus konster? Lite tråkigt det, men skönt på ett sätt.. Så nu på kvällen har jag blivit firad av pappa, Sofie och Tobias samt farmor och farfar, så nu är jag färdig firad för i år! Och resultatet av det blev följande;
* Presentkort på Avantia (som blev ett par nya ridbyxor, vantar och strumpor)
* Pengar
* Privat sminkning på Make Up Store
* Spaghetti mått
* Bobbys schampo och balsam
* De obligatoriska besticken

Nu ska jag släcka lyset och sova för imorgon väntar en ny dag. Mina matvanor ska ändras, samt mina motions vanor! Älskar att jag jobba tio timmar på måndag med, just looooove it!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0