godnatt Maria 21 år..

Ja, natt på er sista natten som 21 år nu då. Sista dagen har varit den troligtvis lataste i sitt slag om man jämför med allt jag borde ha gjort.. En skön sovmorgon med promenad och tvättsuga började dagen bra, men när handdukarna är i tvätten och man inte kommer igång förens dom är torra blir det inget vidare av dagen. Sitter fortfarande oduschad, har precis ätit första målet mat för dagen och varit ute på kvällspromenad och samt fått upp mina nya skitsnygga tavlor!



Imorgon blir det jobb och sen har jag faktiskt inte ett skit inplanerat.. spännande det då. Nja sådär.. Får fira lite extra med Cola stället :)

jag längtar till sommaren!


over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0