inbrott

jag har kännt att jag inte har haft något direkt intressant att skriva om här.. trist att bara komma med samma samma samma saker hela tiden, men nu ni! Nu jävlar! Jag har haft inbrott i mitt vindsförråd, tack för det grann as!

Skulle upp och lämna hatthyllan som tillhör lägenheten och kommer upp och får se att låset inte sitter runt själva dörren, utan den tår på glänt.. "konstigt, missade jag att haka i dörren när jag låset sist?" Nej då, någon jävel har klippt upp låset och gått in bland mina saker och snott! Så förnedrande, är bara så förbannad just nu. Jag bor ju i ett lugnt hus, med en massa barnfamiljer och pensionärer. Och för att ens komma upp på vinden måste du ha tillgång till en nyckel.. Skapligt spännande att tjuven bor i min trappuppgång, ska man ens kunna vara säker på natten nu att dom inte går in i min lägenhet med? GAH!

Så snart är Sofie påväg hit för jag hatar verkligen att vara på vinden så jag kan inte koncentrera mig och se vad som är borta, det enda jag ser på en snabb blick är att mina fyra stolar till bordet är borta och att dom har varit och rivit bland mina fina bestick och porslin som jag har fått av farmor och farfar, men inte vad!

AS på er AS!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0