Och så blev jag 22

Jodå, i måndags var det dags för mig är byta ålder från 21 till 22 för det kommande året. Dagen bestod av jobb, och sen på kvällen kom mamma och Björn samt Ludde. Fick presentkort på Avantia så dit ska jag idag och köpa mig ett par nya ridbyxor! :D Som verkligen behövs! :)

Nu ska jag slänga in mig själv i duschen och ha i en inpackning, vilket också behövs! Sen ska jag baka en massa bullar till mitt lilla kalas hos pappsen på söndag, får nog baka lite och ta med till mamma och Björn med :p Sen blir det som sagt en tripp till Avantia och efter det till Linköping och Soffy, håret ska få ny färg i botten, utväxten är fruktansvärd just nu, blää. Och när det är klart blir det ridning :D förbannat roligt!! Kvällen spenderas hos Sofie och D med halv åtta, bonde, berg flyttar in och ev varuhuset..

Och imorgon blir sista gången vi ses på ett bra tag troligtvis.. Gärngänget is the shit!



over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0