om mer skulle det bli..

Till slut kom Sofie och hjälpte till med att gå igenom vinden.. blev en hel del saker som saknas så det känns tråkigt, speciellt när det är arvegods och en massa fina saker :/ ovärderligt! Nu är det af polisanmält och anmält till försäkringsbolaget och jag har fått nytt "lås" av FF..

Efter det åkte vi faktiskt ner till Grissly och handlade lite, jag köpte ett nytt koppel, äntligen! Sen styrde vi bilen mot Linköping, jag slängde av mina tre med passagerare och åkte vidare till stallet, och gud vad kul det var :) fick hjälp av Charlotte så då blir det lite enklare, men oj vilken fin häst det är! :) ska bli kul att se hur fin hon blir när hon är igång! Sen for jag hem till Sofie och kollade på bonde! :) Mkt trevlig kväll... tills jag kom hem!!!

Inte nog med att man har haft inbrott i källaren.. när man kommer hem har köksfönstret (som jag vet att jag lämnat öppet) slagit upp och slagit ner en kruka på golvet så den gått sönder. saken är bara den att krukfan står på fönsterbrädan och fönstret är stängt!! Jättekul att komma hem till, så min natt har varit fylld med skräck.. Varför ska allt hända på en gång? Nej nu ska jag ringa om min dörr så den får hängas om så man kan låsa överlåset!

Nu blir det en dusch och sen till jobbet, 9-19 idag..

over and out
Maria

Kommentarer
Postat av: nathalie

namen vilken otur du har :( stackars!!



jaa, verkligen! jag vill med tbx, kan inte bara det vara som förr...? ååhh :') hihi

2010-10-28 @ 22:19:34
URL: http://nathaliesaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0