pick up where I left..

Somnade som sagt ifrån igår innan det vart dags för hundkurs.. På något sätt förstod dock inte Soffy och D att det va kurs igår igen så Cola och jag fick träna själva. Och det gick förbannat bra ;D Så igår va jag en lycklig matte :) Somnade med en glad tanke - jag är ledig imorgon!

Vaknade upp vid halv nio, låg och drog oss ett tag sedan tog vi en lång morgonpromenad till Sockerbagarnas i Haga och köpte morgonfrallor. Cola var en ängel på promenaden, like! Sen hem och ha en lugn och skön dag. På em åkte vi ner till affären och handla lite. Och tro det eller ej men nu har jag köpt en NY MOBILLADDARE! Så nu kan jag inte ursäkta mig mera.. :)

På kvällen har det blivit bakning, en cykeltur och matlagning. Och så har jag insett att det är ju en kanondag vad gäller underhållning via radio och TV. Mammas Nya Kille, Halv åtta hos mig, Bonde söker fru, Berg flyttar in och så det där sådäriga programmet Välkommen åter. Men innan TV kvällen fortsätter så ska det bli en kvällstur med lillen.


over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0