Splittring som sagt

Nae fy, nu ska gärngänget splittras och det suger ju ganska hårt tycker jag. Vi som hade en massa "planerat". Blä. Hoppas fasen på en sjyjävla avskedsfest och att det blir några hälsa på resor!



Dagen som idag har varit kanon, upp lagom tidigt. Klippte av mig en "massa" hår, åkte till Linköping. Cola klippte klor och skrek ungefär som att han blev dödad, skapligt roande :p Sen lämnade vi doggsen hemma hos Soffy och åkte till IKEA en snabbis. Blev ett par ramar endast, billig IKEA visit. Det gillas ibland. Hem och laga lite käk och så på hundkurs, en KALL sådan. Mätaren på väg hem nu visade minusgrader.. Hua, välkommen vinter, välkommen.

Imorgon är jag också ledig så då ska vi bara ta det lugnt och på EM ska vi åka till Linköping för matte ska rida på hästen. Det är kul! :) Nu ska jag kolla på mitt missade avsnitt Biggest Loser Sverige.

Och förresten så kan du sluta lägga dig i någon gång, du är skit jobbig!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0