stegrekord

bla bla och så lite hej.. och bla bla bla.. jobba, tungt, trött, bla bla.. sen äntligen.. Dags att tagga party! Inga problem med det dock ;) Hem och sova en stund bara, sen duscha, byta om, åka och hämta Eric sen till Lina på förfest. Helt kalas, och sedan ner till bussen som gick toppen för min del, fort också ;) Kön in till Hugos var lagom lång och vi var inne tidigt och tur var väl det för fy tusan vilket jävla drag det va! Vid två var det packat med folk och jag har blåmärken på både fötter och knän idag. En och annan drink fick man på sig så duschen imorse var välbehövlig. Drog ut vid halv tre och tog kebabrulle och pommetallrik, mums! Sedan vart det en jävligt lång väg hem, någon hade sjukt ont i fötterna! Summa summarum en perfekt kväll men lagom drag och folk, fyll m.m.



Idag mår man faktiskt bättre än man förtjänar, min kropp är ju kanon ;) Har varit på McD och käkat brunch, åkt spånkan och bussen till Sörrping, hämtat bilen, kört hem Eric och hämtat Cola. Så nu ska vi gå ut en sväng och sen bara ha en skön hemma kväll tror jag. Kan bli en tur till butiken Willys sen och handla lite. Skulle sitta fint med en bra film, en varm filt, mörkt rum med en flottig pizza och en stor kall Cola! Det skulle vara söndags mys det. Får se vad som händer ikväll ;)

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0