veckan som gått, typ..

Ja det här med att uppdatera är verkligen min starka sida.. Nåja, någon gång ska det vara dags och det är nu. Har precis kommit hem från jobbet och avnjutit min mobilräkning.. när den här jävla abonnemanget går ut ska jag KÖPA en telefon och ha ett bra abonnemang, är trött på att betala för något man inte ens får använda! Då blir det en iphone, kanske en julklapp till mig själv, för present hinns inte med ;)

Jaha, sedan sits har jag af hunnit med att rida ännu en gång :) Kul! Jag älskar verkligen att rida, det märks att det var ett tag sedan, men oj vad kul det är när det stämmer och allt klaffar. Längtar tills man är ingång till hundra. Har fortfarande träningsvärk i låren och det säger väl en hel del om ens nutida motionsvanor ;) Håret har också blivit kortare vilket är lite sorgligt, men å andra sidan har ingen sagt ngt heller så det kanske inte är så farligt som man vill tro själv.. ;) Även Cola har varit på salongen, då med sina klor, så nu får vi vänta en månad till så gör vi nog så framöver, man kunde ju tro han skulle dö när han klipptes. herregud.

Ikväll blir det fredagsmys med bästa gänget. Det ska käkas pizza och glass med bananer, maränger och kolasås, MUMS! Idol och fredagsmys på hög nivå helt enkelt. Därför ska jag gå ut och gå en riktigt långpromenad nu så Cola blir trött och jag får bort lite mm innan pizzan läggs dit ;) Dessutom är det ju sista dagen i stegtävlingen på jobbet så man ska väl passa på och spurta lite?

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0