Djungelvrål är..

.. verkligen inte till salu just nu. MM, i love him. Och mig själv lite för jag är så pass tålmodig. Denna veckan har han varit så underbart go och snäll så jag får så dåligt samvete för att jag måste lämna bort honom hela tiden. :( Kanske skulle ändra karriär val till kontorsråtta istället, det är ju rätt trevligt det med :)




Idag har han varit med på folkrace tävling med pappa, Sofie, Tobias och Diesel. STORT grattis till Soffy som vann sitt första heat! (y) Cola skötte sig kanon som vanligt ;) Stolt matte. Och nu har vi tränat på lite läxa till nästa vecka, den här gången var det lite enklare än sist, så nu är vi taggade att klara av det.

Imorgon ska jag lämna bort honom hela långa dagen, usch vad jag kommer sakna honom, ska jobba på valet hela dagen och kommer hem sent. Sen upp och jobba tidigt igen på måndag igen, så usch jag kommer sakna stort!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0