en...

helseg dag med en helseg matte och till en början helseg hund, numera överaktiv.. Med andra ord så har mitt tålamod snart tagit slut. En läsk och stek med potatis, sås och salt på det här hade varit en perfekt söndag. Nu blir det nog bara till att se vad det blir för mat till kvällen, åka och tanka bilen, kanske handla lite, ev baka en kladddkaka och sen ikväll sova tidigt.

Var precis ute med hunden och typiskt nog ska det börja regna.. och tro mig, idag har jag långt kvar till mina 11000 steg jag ska gå idag, i skrivande stund exakt 6416 stycken.. ILLA! ;) Men tänk, då har jag spenderat min dag i sängen/soffan fram till halv fem, och innan dess helt glömt att ta på mig räknaren så det är rätt bra ändå! :)

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0