fredag-söndag / helgen

En helt underbar helg! Det kan ju nästan inte toppas det härm eller jo med en liten perfa utgång och lite fredagsmys hade den varit oslagbar ;) Fredagen vart det ju lite lagom jobb, en perfa arbetsdag och jag börjar gilla mina arbetskamrater mer och mer. Goodie! Hem till farmor och farfar och fick lite mat, snackade lite och sen åkte jag till pappa och hjälpte honom med ett nytt vardagsrumsbord. Sen hem och bara slänga sig i soffan med en påse chips och kolla på fotboll. Heja Sverige som vann med 2-0.. tyvärr fick ju U21 stryck precis innan men det var mera otur ;)

Lördagen uppe sådär lagom tidigt.. ingen klocka ställd allafall och skönt var det! Lång god frukost, en dusch och så iväg till stan med Emma och Ida, ett par nya byxor var ett måste och det blev det också, hittade ett par XL trosor på rea som även kom med hem, dom var inte så stora. Lätt värt, HAHA! Sen hängde jag lite på mamma och Björn och mammsen utnyttjade personalrabatten på Stadium så jag fick mig ett par nya mjukis byxor med, så nu är jag redor för mjuismyskvällar igen! Kvällen blev lugn och skön.. Dock med lite huvudvärk och smått illamående.



Idag var det uppe med tuppen för jag skulle iväg och rida!! Jaa det är så sant så! :) Idag har jag ridit, tror det är första gången på ett halv år om inte mer! Jo det är nog mer.. jag har nog inte ridit det här året.. Helt sjukt! Underbart vart det allafall och Zamba var så snäll så snäll, Tack Nattis! <3 You made may year ;) haha. Sen vart det lite Dressyrfix inför nästa veckas dressyr DM.. Tog bara sissodär en sex timmar eller ngt, men det vart mycket snack till höger och vänster med, sådant som behövs.. Så nu har vi varit ute på långpromenad och nu ska matte ta en dusch och sen ska vi nog leka lite. Imorgon ska vi springa igen och på tisdag börjar hundkursen. Och just nu känns den som den behövs.

over and out
Maria

Kommentarer
Postat av: nathalie

Oj är det såå länge sen du red :o Tack själv! då kanske jag vågar fråga dig ngn mer gång om det skulle behövas, hehe :) <3

2010-09-06 @ 12:22:31
URL: http://nathaliesaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0