Lillördag med chips påse vid sidan!

Idol har precis slutat, och i pausen va lille Colan och jag ute och gick, tränare lite på läxan också.. Kanske blir en tur eller två här inne sen innan vi slänger oss i sängen. Var ju på våran första hundkurs igår på Söderköpings Brukshundsklubb, även Soffy och D va där :) E mentalt hård första gång för oss alla :P Så nu har vi fått lite läxa till nästa gång vi ska träffas.. Spännande och se ska det bli :)

Imorgon är jag äntligen ledig det ska bli så skönt. Jag har inte kunnat ladda mobilen så det kommer att bli sovmorgon så det heter duga, så skönt! :) En liten morgonpromenad, tvättstugan tyvärr och så ska det plockas lite här hemma och skicka in papper på ägarbytet, för det har jag inte hunnit med. Det är hårt att jobba heltid ;) På kvällen ska jag vara bästa storasyster och hämta och köra Ludde till fotbollsträningen och undertiden tänkte jag ta Cola på en långpromenad i stan, det gillar han nog.

Förresten, har ni någonsin hört en bättre låt än Måns Selmerlövs Hope and Glory akustisk? Helt sagolik, den får mig att rysa. I'm still fighting for our love story, I' miss you.. even thoug I shoulden't..

over and out
Maria

Kommentarer
Postat av: Pernilla - en blogg om min häst & vardagliga äventyr

Fin blogg! Vem har gjort designen eller vart har du hittat den? :)

2010-09-09 @ 14:12:51
URL: http://tintin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0