lillördag!!

jajamen, onsdag är lillördag och imorgon har jag min enda lediga dag på typ nio dagar.. Ska ta väl vara på den ;) Imorse lyckades jag försova mig tack vara den där jävla telefonen som inte vill ladda sig! morr* Vaknade kvart över sex (börjar sex) så bara att kasta sig upp, slänga på sig kläderna och springa ut till bilen! Var på jobbet halv sju.. helt OK, men inte fräsch!

Efter jobbet åkte jag och hämta Cola hos pappa som tillbringat dagen och natten där.. Hade tydligen gått sådär att vara ensam hemma.. Inte Colans favorit helt enkelt.. :p så nu ligger vi i sängen och myser :)

imorgon blir det sovmorgon, massa mys, lek och träning och bara vara :)

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0