morgonpasset!

Visste ni att det är det bästa radioprogrammet som finns tillsammans med MNK?! Helt underbara, man kan ju inte annat än att gå och as grava för sig själv på morgonen i frukten med lurarna i öronen. :)

 

För övrigt lyckades jag gå upp för sent idag med, heja Maria! Jobb dagen är avklarad och just nu har jag diskat nästan allt och städt badrummet, så nu ska vi ut på en liten promenad.. och stanna och träna lite, sen in och kolla på TV, för det är kalas TV kväll! Samtidigt ska det plockas här hemma. Här här du TV kvällen;

19.30 - Halv åtta hos mig
20.00 - Idol
21.00 - Berg flyttar in
21.30 - Välkommen åter
Och såklart de ob. 22.00 nyheterna

Imorgon är jag ledig och det gillar vi, det ska åkas till Linköping och på kvällen ska jag frossa på Kina i Sörrping med järngänget! en helt perfekt ledig dag. Fredag 9-19 och lön, helgen är stall, åååh LOVE!

over and out
Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0