onsdagarna är räddade!

Heja! Äntligen är dom tillbaka! Mammas Nya Kille, det är helt klart det bästa programmet på hela P3! Kanske nästan på hela radiofrekvensen? Inte omöjligt ;) Så nu är mina onsdagar räddade i höst.

Här kommer ett smakprov, Katla berättar om sin gräsplätt. "Kossa, det luktar kokosfett!" haha


Och nu när jag är lite hundledig här hemma eftersom farmor och farfar har tagit med sig min ögonsten på utflykt så har jag hunnit handla, diska, plocka iordning, damma, damsuga och tvätta golvet!! Heja, äntligen är det gjort, som jag har tjatat om i flera veckor :p Samtidigt om MNK vrålar ut i mina högtalare. Lovelie!

"Vi syns i marschallens skugga, Amen"

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0