opeppa jag fortsätter.

så om du inte vill läsa en massa opeppa saker så kan du lägga ner nu för idag kommer inget annat.. ha.

Nej usch, just nu är jag så kluven till vad jag vill och ska/borde göra. Jobbet, Cola, stallet, bilen, studierna, pengar.. jaa det mesta faktiskt. Allt måste få en ändring och jag vet inte i vilken ände jag ska börja! Vissa saker vill jag inte inse att jag måste ändra på och andra orkar jag bara inte ta tag i! Det enda som jag just nu vill kämpa för det är Cola, men det är det som är svårast just nu.

Och varför finns inte du här just nu? Du som lovade att du skulle hjälpa mig, finnas där för mig? I verkligheten vill jag inte ha dig här, din närvaro gör mig lycklig, för att sedan lämna mig i bitar, allt runt omkring påminner om dig. Vartenda program, låt och plats. Allt! När fan ska man kunna gå vidare från något man vet inte kommer att finnas igen? När FAN ska det släppa taget om mig? Jag vill (even if i shouldnt) och du vill inte, varför ska jag känna såhär?

Nej fy, inget känns roligt just nu. Jag vill vinna på lotto, eller ha ett välbetalt, roligt jobb med en fast anställning, en hund som mår bra, kunna tillbringa både tid och pengar i stallet, träna och tävla som förr, träffa mina vänner så ofta jag vill, ha orken att göra annat än att bara jobba, viljan, styrkan. När försvann allt från mig? Jag måste väl börja klättra upp igen, hur gör man för att stanna på topp?

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0