ridning :D

woho, idag har jag varit och ridit. Det ni! Ni som har har testat på och rida, gör det, det är sjukt kul och helt fucking underbart! En livsstil utöver det vanliga! :) Här är förresten den fina Anna P som jag fick rida och snälla Charlotte som lånade ut :) Tusen tack!



Just nu sitter jag hos Soffy och Tobias, fast helt ensam då, inga hundar och inga andra här förutom jag. Hungrig som en varg är jag så det kan nog tyvärr bli en sväng förbi ngn restaurang påväg hem eller så lyckas jag hela vägen hem. Imorgon blir det lite jobb, tvätt och handling till helgens äventyr! :) Me like!

Nu mera Idol, sen hem till Norrpan, om dom andra vill komma hem ngn gång.

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0