söndag - vilodag!

helt slut efter helgen bravader.. :P Fredagen va jobb och förberedelser inför lördagens tävlingar.. Och lördagen vart låång, lite strul som löste sig på tävlingen. Snabbt vidare till kalas och där få i sig lite smaskens smörgåstårta och tårta :) MUMMA! Hemma så tidigt som halv två ;) Så idag blev det säng läge till elva! Ska slänga ihop något gott till mat sen tänkte jag :)

Vecka som kommer ser ut som följer; Måndag - jobb och träning på läxan. Tisdag - jobb och hundkurs, Cola till pappa på kvällen och sedan kvar där. Onsdag - jobb och hämta Cola. Torsdag - Ledig. Fredag - jobb långdag, Cola hos pappa. Lördag - Jobb. Söndag - Jobba på valet. Så shit, mycket jobb denna veckan som kommer och mindre och mindre tid för Cola. Lite tråkigt..

Och jag är så sugen på att komma igång med ridningen så jag blir tokig! Jag vill rida, träna, tävla, mocka bajs, göra mat, lukta häst och skita ner mig! Jag saknar hästlivet!


over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0