tisdag V.38

Nehe, nu börjar man bli trött efter några dagars arbete i rad här.. Dagen gick dock bra, jag fick lite varor och upp på det en kanon duktig praktikant till hjälp! :) Så idag har vi tom städat båda kylarna, kalas bra! Så nu har jag kommit hem och fått i mig lite mat, även det jätte gott. Idag är en glad dag!

Så nu blir det till att diska lite, sen byta om till "hundkurs-kläder" och åka ner till jobbet och hämta upp Eric sen drar vi till Sörrping. Ikväll blir det hundkurs och innan det ska jag upp en snabbis till stallet och fixa.. träna lite och sen till kursen som sagt.

Imorgon blir en sista arbetsdag i följd och sen ledigt, en hel dag! Skönt att helgen är ledig och bara innehåller en massa roligt stall! :) Love. nu ska jag kolla klart på That 70's show, sen diska.

Visste ni förresten att man får ha grävlingar som husdjur? Kanske är något att skaffa? ;)

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0