fredag - fredagsmys

Så mysig, tända ljus, bra musik i datorn som bara rullar, maten är lagad, den vart god och ligger nu i magen och väntar på lite sällskap från ev snacks/tilltugg. Det enda som saknas nu är någon mera, men va tusan. Det kommer det med. Just nu har jag bara Cola, men han är min lilla älskling. <3



Resten av kvällen blir lugn då jag har lagat mat till helgen och veckan. Färsbiffar i ugnen blev det, ska bli smörstekta grönsaker till det, men dom kan jag hellre göra när det ska bli mat av. Blir ju godare så. Trivs faktiskt bra med den här dieten. Funkar bra, det som jag kan sakna är ju dock pomme, kroketter och såklart allt onyttigt. Tex på fredags fikan idag, maränger, glass, chokladsås och banan. Inget av det kunde jag äta då jag redan ätit min frukt för dagen. Men, jag satsar på sommaren, och tills dess ska jag väl ha hunnit gå ner några kilo af. Vill bara påpeka att jag inte ha tänkt att gå ner till mina originala 55 med kanske runt 59, 60 är målet. Men mera att jag ska trivas i mig själv och må bra!

Jag är för övrigt ledig hela helgen och det ska bli så sjukt skönt! Imorgon blir det en tur till gymmet, en till stallet och förhoppningsvis ska jag få igång min stereo och kanske koppla högtalare och slutsteg, på egen hand då! Bilen ska få sig en omgång inuti också. Hej lediga helg, hej!

Får bli en extra halvtimme på gymmet imorgon eller en extra promenad så man får bort det där extra goda som snart ska ta plats i min mage!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0