måndag - personlig tränare

Åhoj, lyckades somna halv tio i sängen igår.. vaknade två och konstaterade att jag lyckades somna ifrån film och hela baletten!

Dagen på jobbet gick kanon, och den avslutades med att jag han med att sitta en stund i kassan :) Spännande, var rätt smidigt, bara att lyckas hålla reda på kuponger, värdebevis och presentkort m.m. Men det är bara att öva, öva och öva. PLU är väl min svagaste sida ;) Efter jobbet hämtade jag Ludde på frita, körde honom till fotbollsträningen. Hämta upp Cola, hem och laga mat och sen till gymmet för träning och upplägg med personlig tränare! Ja, ny diet, nya vanor och nytt träningsprogram. Hoppas bara jag kan hålla det ;)

Imorgon blir det jobb igen, ska fasen ta tag i mitt hem imorgon, det ska städas och diskas och på kvällen blir det en film för egen del.


over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0