Nya rutiner, ny diet!

GI börjar imorgon.. hur ska det gå? Jag som inte har ätit min köttbit med potatis än!! Men jag antar att man får synda någon gång förr eller senare.. och jag tänker ju inte hålla i det här hur länge som helst.. Mest kul att utmana sig själv och se hur det går att klara sig utan allt "gott".

Vet ju att det var ett rätt bra tag sedan jag bloggade men det händer inget speciellt spännande att skriva om i livet för tillfället så då har det inte blivit av. Veckan som gått har varit kanon med film, sällskapsspel osv :) Senast igår lyckades jag förlora när jag och Cola var hos Danne med Jocke och spelande Monopol. Jag hade höga förväntningar på att jag skulle vinna, men med deras udda regler gick ju inte det direkt.. ;)

Just nu sitter jag och väntar på att det sista nere i torkrummet ska bli torrt, sen blir en tur till gymmet med ovan nämnda grabbar. Efter det åka hem och svira om till stallkläder, idag blir det uteritt eller longera. Senast jag red gick hon som en klocka så det va riktigt kul, och gången innan dess red vi ju ut och hej vilken snäll häst! :) Så nu vågar jag mig nog ut en gång till. Kvällen bjuder på film, Wallander på fyran. Hoppas på sällskap.

Nej nu ska disken få känna på mina krafter ;)

Just, ingen som känner sig manad att fixa till min blogg? Amanda har nog gått och dött på den fronten..

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0