torsdag - 24e och dammråttor i plånboken

Jo tack det märktes på jobbet idag.. Lugnt som i graven.. Kanske man skulle ner och höja upp siffrorna lite ;)

Dagen börjades af med ett helt oplanerat besök på gymmet ihop med Jocke :) en timme på Crosstrainern, grymt skönt och välbehövligt sådär klockan sju på morgonen, men med rätt sällskap går allt! Efter en snabbdusch i den äckliga gymduschen (jag och mina basiller) vart det jobbet. Och där var det ju som sagt lugnt..

Lyssnade på sprinten eftersom Iphonen inte ville vara med som vi ville, och visst fick Sverige ett guld och ett brons i herrarnas sprint! Bra början på VM helt enkelt, tyvärr föll ju Kalla, och slutade åtta som bästa svenska.

Kvällen blir lugn, ev med lite matlagning, sedan ska maten för helgen planeras. Det här med GI kräver planering. Annars är det lätt att det blir samma mat om och om igen, och den heter Äggröra! Jag har nog ätit ett flak ägg på en vecka! More then ever can I tell you!

http://www.youtube.com/watch?v=a-T55KwQOyU&feature=related
Den här spelades på gymmet imorse, jag är lite insnowed på Daniel Adams-Ray kan jag säga. (gick inte lägga in vidoen)

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0