Bara sådär himla trött

Nu blev jag sådär himla trött så jag skulle kunna somna på stubinen! Ögonlocken är så tunga så dom faller gång på gång. Har precis satt mig tio minuter vid datorn efter det att jag kommit hem från jobbet, frisören och affären. Jobbet gick kanon som vanligt trots min fruktansvärda träningsvärk efter gårdagens träningspass ;) Hos frisören blev det fräscha toppar och en ny lite mer gul/ljus färg i botten, än så länge väldigt ljust men det mattas av lite hoppas jag :)

Så för att inte somna nu så måste jag hitta på något snabbt, så blir det sängen sen. Ska laga lite käk i form av kyckling wook med nudlar, gotti gotti :)

over and out
Maria

Kommentarer
Postat av: nathalie

Jay va det faktiskt jag lyssnade på, fin låt det dära :)

2011-01-06 @ 18:59:48
URL: http://nathaliesaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0