bra start på det nya året!

Härligt.. Jag som ALDRIG blir sjuk! Visst har jag gått och fått sjukor på mig nu! Tror det är Nettan på jobbet som har smittat mig ;) Så idag ska jag inte göra många knop hade jag tänkt.. men det ska fixas iordning här hemma.. det är mycket snack och lite verkstad när det gäller det ska jag erkänna. Usch vad dålig jag är på det. Köket är väl den delen där jag är latast..

I övrigt ska jag betala lite räkningar, en sminkning, ridsportgalan och bilförsäkringen, hej tomma kontot! Får se om jag åker till stallet eller om jag får avlastning idag. Ska kolla på film och bara sega och hoppas på att jag blir frisk till imorgon! För då börjar det nya på allvar! Kommer förmodligen se ut som följer;

Måndagar - Styrka på gymmet
Tisdagar - Vila
Onsdagar - Stallet
Torsdagar - Motion
Fredagar - Vila
Lördagar - Styrka
Söndagar - Stallet

Blir ju en hel del motion på tisdagar och fredagar med eftersom jag jobbar då med men vi får väl se :) Det är ju bra att ha en liten plan allafall. Älskar att jag inte kommer ha en enda ledig minut till något annat. Men ska det bli något av så ska man överplanera!

Och ni, visste ni, Katla i MNK är ju helt underbar!

over and out
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0