det går upp, det går ner..



Ja ledsen, men ibland har man bara inget vidare intressant att skriva om, och inte tiden heller tydligen. Hua, måste bli ordning här hemma, man kan ju knappt komma in så mycket skit som det är på sådan lite yta. Nej tacka vet jag när det blir en två, med normal soffa, Matbord och sovrum, det blir grejer det! Jag kör just nu projekt "Betala-extra-hyra-fast-du-bor-kvar-i-samma-skit-lägenhet-för-att-lyckas-spara-till-nya-möbler"Projektet. Ska ta ut pengar och stoppa undan dom varje månad och sen kan man ju shoppa loss när det väl blir en flytta sen :) Like!

Har lagt upp en liten mer seriös plan för Pian nu, det är ju tävling på gång! Och då måste man komma in i transporten faktiskt, så nu ska det hård tränas!

Måndag - Lätt jogg/skogen
Tisdag - Öppnor och slutor
Onsdag - Träna Lastning
Torsdag - Övergångar
Fredag - Bommar/hoppning
Lördag - Skogen
Söndag - Träna Lastning

Till en början kan jag tänka att det krävs heldagar för att ens få henne att gå i närheten av transporten, sen kan man ju faktiskt se till att det bli en skogsrunda de dagarna eller liknade. Ska se till att hon får byta hage nu snart med så hon får lite mera gräs och slipper lunch hö, det gillar vi. Mindre kostnader, mer gräs -> mindre lera ->mindre skit efter att hon rullar sig (VARJE DAG)

Ska se till och lägga över lite bilder från mobilen så det kan bli lite mer färg här. Blir så trist annars. Skulle ju vara kul och blogga från mobilen med, men vet inte om jag är så teknisk, någon som kan?

over and out
Maria

Kommentarer
Postat av: nathalie

Jag vill med kunna blogga från mobilen, men vetifasen hur man gör? hahah

2011-07-25 @ 21:11:04
URL: http://nathaliesaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0